HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2012. november 20., kedd

Marcsi, új ruhában

Egyáltalán nem úgy haladok a dolgaimmal, ahogy terveztem... vagy csak az idő nem úgy múlik, ahogy emlékeztem rá? Nem tudom. Készülgetnek a karácsonyi babák, egyelőre azokból nem sokat tudok mutatni, mivel az "alkatrészek" megnemezelésének fogtam neki. Viszont mutatom Marcsit, mielőtt meg nem feledkezem róla. Azóta már megérkezett Palkóhoz, és új családjához. Remélem, nagyon jól érzi magát. 


Idézek a levélből, amit Marcsi megérkezése után kaptam: "Tényleg róluk álmodtam! El sem tudod képzelni, milyen érzés az, amikor szavakban ügyetlenül összetákolsz egy vágy-álomleírást, aztán pár hét múlva szállítja a posta a megtestesült belső képet. Nem sok ilyen élményben volt mostanig részem."


Igen, az ilyensmiknek örülök én is. Nagyon.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails