HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2011. május 31., kedd

Marcsinak testvére született

Marcsi, a kettes számú öltöztetős baba nagy sikernek örvendett, egyik legtöbbet emlegetett babám azóta is. Hasonló öltöztetős babákat szerettem volna még készíteni, gondolkodtam is időközben a továbbfejlesztésen, így igazából örültem a megrendelésnek, ami egy ilyen öltöztetősre vonatkozott, ajándékként egy aprócska kislánynak.
Ami így a fényképen is látszik, hogy sikerült "kikerekítenem" az arcot, ami meg a fényképen nem látszik, az az, hogy a végtagok immár sokkal erősebben vannak hozzánemezelve a testhez.


Nekem száj nélkül is nagyon tetszett, de végül is elmosolyodott...



...így.
A ruhácska a Marcsi ruhasablonjára készült, a másik nagy kedvenc, a mákos baba mákdíszítésével.

5 megjegyzés:

Ledorka írta...

Jó lett a kikerekített pofi. :)) Tündéri mindkét baba!

katafolt írta...

Jaj, de jók! Ehhez a babaarchoz illene a fintor is, akarom mondani, aranyos lenne, ha elhúzná a száját :D.

Kinga írta...

Marcsi testvérét Jucinak kereszteltük. :)

Aledi írta...

Fura, de nekem száj nélkül is tetszik :)

Móni írta...

Köszi, Lidércke! Én is nagyon szeretem őket. Kár, hogy olyan sokat kell velük dolgozni, mert különben sokkal több lenne belőlük :))).
Kata, igen, lehetne variálni a szájat, de igazából - és köszi Aledi, a megerősítést- nekem száj nélkül a legszimpibb.
Kinga, szóval ott van, Nálatok! Nagyon örülök, és remélem, jó barátja lesz Juci a lányotoknak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails