HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. július 15., csütörtök

Fiúbaba

Készült egy új fiúbabám:

Little boy doll, 40 cm tall, carded and hand dyed wool, wool and cotton yarn

Magasabb, mint az eddigi babáim, és soványkább is. Igazi kiskópé. A fénykép színei picit torzítanak, haja és nadrágja valójában sötét türkizes kék.
Ingecskéjére madarat szántam, de a nemezelés során ilyen bolondos kacsafélévé alakult:


Húgocskája is született, csodamadaras ruhában, holnap megmutatom őt is!

8 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Már régen írtam ide neked, most is csak azért, hogy elmondjam: folyamatosan olvasom a híreidet a táborokról, a madaradról...és veled örülök. Mivel túl sok írnivalóm lenne, itt be is fejezem :-))
Fiúbaba csillagos ötös!

Aledi írta...

Szuper hapsi lett :)

Kathy írta...

Nahat!!!!!!!!!!! A David unokamrol mintaztad?
Nekem nagyon tetszik a kacsa-madar is! :))

Móni írta...

Krisztallit, köszönöm! Én is olvaslak, de nagyon ritkán jutok oda, hogy megjegyzést is írjak... ez most nagyon jólesett, igazán kedves vagy!
Aledi, köszönöm! Mikor jösztök Erdélybe?
Kathy, igen, természetesen Dávidról :). Köszönöm neked is!

Névtelen írta...

O, Istenem...!!!!
A masik fiubaba a kedvencem mindenkozul, de ez is olyan.....olyan.....olyan
Na szoval, ugyes kis nyurga ficko! :)
Mar alig varom a tobbi munkadat is, olyan nagyon de nagyon kivancsi vagyok :)
Pussz, Melinda

csipkelelkű írta...

Nem is, az én kisfiamról mintázta :) A kék hajtól eltekintve pont ilyen! :)

katafolt írta...

Mindig mondom, hogy a kék haj a legjobb szín babahajnak :))) Kis kobod :)
Egyébként az is jó még a blogolásban, hogy nem lehet ellustulni. Most például a fejemhez kapok és előveszem a tulipános ládámból az elkezdett babákat.

Móni írta...

Köszönöm!!!
Melinda, mutatom máris...
Csipkelelkű, bocs, a félhomályban kékesnek tűnt...
Kata, igen, én is gyakran csakazértis készítek valamit, hogy legyen, mit megmutatnom, vagy, mert türelmetlenül várják... és ez olyan jó.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails