HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. május 5., szerda

Gyapjúfestés blog


Nem a macska, a festék :)))

Nem gondoltam volna, de én is útjára indítom a második blogomat. Elég sokan érdeklődtetek a gyapjúfestés iránt, és mivel már van egy kis tapasztalatom e téren, gondoltam, írok róla. Sokat gondolkodtam, milyen formában tegyem, és végül úgy döntöttem, hogy új blogot indítok.
Egyúttal pedig, mivel legutóbb a szükségesnél több festéket szereztem be, megvételre ajánlanék egy pár szett Kenathrol festéket, amely gyapjú és selyem festésére alkalmas. 

A 4, egyenként 25 grammos festékpor a színárnyalat függvényében 8-10 kg gyapjú (szalaggyapjú,  bundába fésült gyapjú, kész nemez, fonal, kötött, horgolt dolgok, megunt pulóverek stb.) befestésére alkalmas.
A festékeket csak szettben lehet megvásárolni. Ára: 65 lej, illetve 4200 forint. Postaköltségként 5 lejt, illetve 600 forintot számolok fel, de két szett rendelése esetén is ugyanezzel a postaköltséggel lehet számolni. Kifizetni átutalással vagy paypallel lehet. Ha valakit érdekel, kérem írjon üzenetet a lazarmonikakukachotmailpontcom címre, hogy megbeszélhessük a részleteket.
Színek:


Kenanthrol Acid Milling Dye, Daffodil yellow, 25 gr.
Primary mixing shade



Kenanthrol Acid Milling Dye, Claret-magenta, 25 gr.
Primary mixing shade

 

Kenanthrol Acid Milling Dye, Mid-blue, 25 gr.
Primary mixing shade

 

Kenanthrol Acid Milling Dye, Intense Black, 25 gr.
Primary mixing shade


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajj mar alig varom hogy a kezemben legyenek a festekek es azt is hogy bevezess a feste rejtelmeibe..
Nagyon nagyon ugyes vagy, Gratulalok a masadik blogodhoz, es hat koszonom hogy egyaltalan vagy itt Nekunk.
Pussz
Melinda

Móni írta...

Köszi, Melinda :))). Lelkesedésed feldobta a napomat!

Névtelen írta...

Nagyszeru az a leiras a festekkeveresrol, meg en is megertettem, en aki egyaltalan nem vagyok a szamok baratja.
En ugy orulok ezeknek a kezdemenyezeseidnek, es mondd, gondolkodtal mar azon hogy konyvet irj???- egy vasarlod mar lenne :)
Nem tudok megjegyzest kuldeni a masok blogodon igy most ide irtam.Bocsi
Pussz
Melinda

Móni írta...

Szia!
Most már tudsz oda is :).
De, egyfolyában gondolkodom mindenfélén :DDD.

Sebi család írta...

Szia Mónika, árulsz-e még Kenanthrolt?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails