HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. május 27., csütörtök

Babáim

Végignéztem a legújabb babanemzedékemet, és megállapítottam, hogy mindegyik más egyéniség. Az arc hímzése mindig az utolsó, befejező mozzanata a babakészítésnek. Ekkor és ezzel alakul ki a személyiségük.


Kár, hogy mindegyik bejegyzés fotójára házunk festetlen és ázott vakolata került háttérként, de ez is csak így utólag tűnt fel. Most kárpótollak benneteket ezzel a szép rongyszőnyeggel :).

És ha nem tiltakoztok, ki is cserélném a blog fejlécét Bronzi királykisasszony és udvarhölgyei csoportképére. 
Ja, és Rozi még nem talált szerető örökbefogadókra, ha valakit érdekelne...

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szep kiralysag!!!
JOhet a kiralyfi feher lovan es hat a konzultansait se felejtse otthon, nehogy a szep udvarholgyek par nelkul maradjanak.
Olyan csodalatosak ezek a babak:)
Melinda

Hella írta...

Szia! Nagyon tetszenek a munkáid. Ezek a babák csoda szépek így együtt (is).:-)

estibogar írta...

Sziasztok lányok...Avagy tiszteletem a királykisasszonyoknak... Nagyon tetszik mind....Ügyi vagy...

Szilvi írta...

Annyira szép élénk vibrálóak a színek, hogy fel sem tűnt a vakolatlan ház fala. Mindenhogyan szépek, bár ami igaz az igaz, egy jó fotóval még az is szebb ami valójában nem annyira.

Móni írta...

Köszi, estibogár :)))
Csipkebogyó, köszönöm neked is! Vakolat van, festés nincs :). És azt még el kell mondanom, mert nagyon büszke vagyok rá, hogy a vásárban többen is megjegyezték, akik olvassák a blogomat, hogy élőben még szebbek a munkáim.

Cic írta...

Élőben még szebbek! :-)

Külön öröm számomra, hogy személyesen is megismerhettelek. :-)

Móni írta...

Na látod, Cicvarek is megmondhatja!
Szia, lelkem, én is nagyon örültem neked, nagy meglepetést okoztál!!!

BorsheCraft írta...

Mindannyian csodaszépek! Ezek szerint sikeres volt a vásár : )
Én nagyon meginogtam Rozit illetően. Azért hezitálok, mert nincs rajta semmi "állati" (se efejánt, se zebja, se kutyus a ruháján), szóval a családban egyelőre én vagyok az egyetlen, aki igazán gondozná. Én meg kissé zűrös vagyok mostanság, nem megy a gondozás (mint más sem), de azért alszunk rá egyet, hátha Rozi nekem rendeltetett és nem viszi őt más haza...

BorsheCraft írta...

Az élőben szebb dolgot én is tanúsitom! :)

Móni írta...

Efejánt lesz!!! És sárkány is és zsiráf. Meg majd még meglátom...
Remélem, hamar elcsitulnak körülötted a zűrök, már várom Herzli, Strippy és Yessyess tesóit!

Unknown írta...

de jók így együtt :-)

eszterda írta...

gyönyörű lányok!!!!

Móni írta...

Melinda, Hella, bocsánat, azt hittem, már válaszoltam nektek is... szóval köszönöm.
Meg igen... kár, hogy nem maradhattak így együtt...

VirgArt írta...

Annyira szépek már így is, hogy elmondani sem tudom!
Nemsokára nekünk is lesz ám egy, már nagyon várjuk! :o))
Virág

Réka írta...

Drága!
Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam az oldalad, mert rengeteg dolgom volt, és ha vége lesz a hétnek, leiszom magam.
És ha megnézem sincs mit írnom, mert nem tudom felülmúlni, amit a lányok írnak és magam sem tudomn újra fogalmazni...csak magam ismételném, hogy mély rétegeket mozgatnak meg bennem a munkáid...
De mi a helyzet Rozival, úgy tűnik lemaradtam valamiről... A három királykisasszonyom közül, kettőnek most van a szülinapja... mit lehet Rozival?

Cinkepiri írta...

Én se vettem észre hogy mi a háttér, mert lekötöttek a babik.
Nem tudtam hozzád látogatni pár napig.

Rozi még szingli? :)

Strugamano írta...

Örömmel tudatom, hogy Rozi mostantól családtag nálunk. Izgatottan várjuk az érkezését!

KisMesterek írta...

Igazi gyerekvidító missziós társaság. Nyilván nem maradhattak együtt, hiszen dolguk van.:-))
Azért örülök, hogy nem kell választanom közülük=mert nem tudnék, mindegyik annyira bájos, ezúton is imádom őket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails