HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. április 15., csütörtök

Meskabala?

Ma nézelődtem a Meskán, megnéztem a kabalákat, nagyon sok szépet láttam, többek között két manószerű babát, amelyekről eszembe jutott valami:



Őket már láttátok a blogomon, de most bizony be fogom mutatni a Meskán is, mert (bár én teljesen tudatosan készítettem őket ilyen színűre, de más okból) véletlenül éppen meskabalaszínűek.

10 megjegyzés:

Timi írta...

Szia! Most találtam a blogodra! Nagyon tündériek ezek a manóbabák. :)

Ha van kedved, látogass el hozzám!

Jövök máskor is. :)

KisMesterek írta...

Olyan jó, hogy már elhasználtam a szavazataimat, itt dilemmáznék, hogy kinek adjam. Te is kaptál volna, ha el nem fogyott volna, aki nem hiszi, járjon utána!:-))

Unknown írta...

Ó, de helyesek!

Aledi írta...

Hóhó! Megvan a harmadik szavazatom helye :) Most azonban leállni, lányok, mert több nincs.

Móni írta...

Nahát lányok, nagyon aranyosak vagytok, köszönöm. Én igaziból azon tűnődtem utólag, helyes volt-e ezekkel a babákkal benevezni, mert végül is csak véletlen egyezés a színekben... szerettem volna madarakat készíteni, de nem jutott még rá időm.

Aledi írta...

Nem baj, még van idő madárkákra is, kíváncsi lennék rájuk :)

Móni írta...

Aledi, már nagyon az ujjaim begyében vannak, csak sajna nem jutott még időm rájuk.

Hobbi-Tünde írta...

Olyan édesek! Van egy díjam számodra! Kukkants be hozzám!

BorsheCraft írta...

Madarat már olyan sokan csináltak... A babák sokkal aranyosabbak! : ) És jól látom, hogy csíkos harisnyában vannak?

Móni írta...

Igen, csíkosban bizony :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails