HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. március 21., vasárnap

Nyakbanemez

Ékszereket (is) rég szerettem volna készíteni... aztán múlt héten összeállt a fejemben egy egyszerű, mégis mutatós nyakbavaló képe:

Felted necklace, 32 cm long, hand dyed carded wool, wool yarn

A nemezzsinórba kis csavaros, ill. mágneses kapcsot varrtam.
Még készülget egy pár, a kolozsvári kézműves vásáron fognak résztvenni :).

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szep, szep.
Hianyoztal a het vegen, de latom nem tetlenkedtel.
Uzonka

bemka írta...

Egyszerűen szépek!

KisMesterek írta...

No pont erről írtam, mikor kérdeztél, mit taníts nekünk on-line. Én soha nem tudok ilyen szépen összeálló zsinórt készíteni, arról nem is beszélve, hogy ha egybefüggő karkötőt kellene csinálnom. Hiába, profi vagy! Biztosan elkapkodják ezeket a szépségeket.

Móni írta...

Köszi :).
Uzonka, sajna közbejött valami. Biztosan sok szépet készítettetek! Nem, nem tétlenkedtem én sem...
Krisztallit, rajta van a listán, rövidesen erről is írok. Ha addig kísérleteznél zsinórral, talán segíteni fog, hogy én úgy kezdem, hogy kitépek egy hosszú, vékony gyapjúcsíkot, két tenyerem közt megsodrom, csak szárazon. Amikor kezd kigömbölyödni, akkor alig nedves-szappanos kézzel sodrom tovább (én úgy szoktam, hogy beszappanozom a kezem, majd lazán törölközőbe törlöm. Ami marad rajta, bőven elég a zsinórhoz). Majd lesznek képek is, és akkor biztosan fogod tudni követni. A lényeg az, hogy ne legyen túl szappanos a kezed, mert akkor nem lehet megsodorni a zsinórt.

KisMesterek írta...

Köszi, köszi majd próbálkozom :-)

Szömörce írta...

A narancssárga a kedvencem, gyönyörű:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails