HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. március 19., péntek

Megnyílt a NemezNyúlKiállítás!

Ezennel ünnepélyesen megnyitom a NagyNemezNyúlKiállítást. Egy pár kész nyuszi már meg is érkezett hozzám, bemutatom Őket, és remélem, a mostanig rejtőzködőknek is nagyobb kedve lesz így előbújni. Értsd: kiállítandó anyagot továbbra is nagy örömmel fogadok, a képeket folyamatosan töltöm fel.

Elsőként Krisztallit nyulának híre ért el hozzám. Magányos Nyúlként jött a világra, így hamarosan kikövetelte magának a kistesót is. Ő az elsőszülött:

És Ő a MásodNyúl:
Aztán Kökörcsin nyula futott be, nagyon nagy sebességgel, hiszen Ő egy karcsú, sportos Mezei Nyúl:

 A rettentő gyorsaság következtében már csak hátulról sikerült fotózni:


Ezek után Zita - Bogyó nyuszija kopogtatott, a dekorációból is ítélve Ő Székely Népi Nyúlként látta meg a napvilágot:

Zitát egyébként nem ismerem, de munkájából ítélve biztosan több szépséges nemeztárgyat készített már!
Bemkánál szintén két nyuszi született, Ők a Szeretjük Nagyon Egymást Nyulak:


És színes tojásokkal is szeretik egymást:



Csipianyu Márciusi Nyuszija kis kitérővel ért el hozzám, és nem akarja elárulni, hol ünnepelt tegnap:


Ugye, látjátok Ti is, milyen büszkén viseli a kokárdáját?

Végre-valahára eloszlott fejemből a homály, és kiderült, ki az a titokzatos Uzonka olvasóm. Á, ti úgysem ismeritek, de én igen :). Szóval az ő nyulai is itt vannak, a Titoggzatos Idegen Nyulak:


Közben megérkeztek borSHEka nyulai is, és most figyeljetek: HÁRMAN.
Ők a HáromNyulak.

Csak ámultam-bámultam, milyen szépek is, csodálgattam őket, mire a fehér megszeppenve beszaladt a piros csíkos mögé, a kis SzívorrúNyúl meg integetett nekem, így:


Cirmocska is küldött egy gyönyörűen megnemezelt Hófehér Cirmos Nyulat a tárlatra:


Nos, eddig ennyi lenne... nagyon örülök, hogy ilyen lelkesedéssel láttatok hozzá a nyúlkészítéshez, mit is mondjak még: várom a További Nyulakat!!! Még ezután is hozzá lehet fogni Újabb Nyulak elkészítéséhez!

Amikor megpillantottam, hogy Micinél is nemeznyúl készül, nagyon feldobódtam.  Egyrészt, mert nem is gondoltam, hogy Neki is tetszene a nyulam, másrészt, mert nagy csodálója vagyok plüssfiguráinak, harmadrészt pedig, mert egy újabb gyönyörűség született.
Bemutatom MiciNyulat: 


  Jutus, a húsvétváró játékom nyertese is elkészítette a nyusziját, aki mély fülhajtással kopogott be hozzám:

15 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Még talán szombaton elküldtem a képet a fent megtalált címre, akkor valami miatt nem kaphattad meg!?
A blogomból kimásolhatod a képet.

és köszönöm a lehetőséget!

Móni írta...

Elcsavargott a drága! Köszi :)

Csipcsilla írta...

Nagyon jó itt látni a többi Nyuszómuszó között az enyémet is!
Köszi!

Feszter írta...

Köszönjük a lehetőséget és a receptet. Jó együtt látni a nyulakat! Remélem lesz még;)

KisMesterek írta...

Imádom az ilyen jellegű kezdeményezéseket. Jó látni, hogy ugyanabból a receptből, ki mit tud kihozni és mit ad hozzá a saját személyisége szerint.

bemka írta...

Tényleg...mindenik más. Nekem legkedvesebb a Székely Népi Nyúl:))) ha nem lenne masnija, lehet eddig már vicceket is mondana.
És le a kalappal Móni találó kommentjei előtt.
Élvezet ide jönni :)
Köszönöm!

Móni írta...

Köszönöm az eddigi képeket, olyan-olyan boldog vagyok, hogy megmutattátok, és hogy ilyen Szép és Egyedi Nyulakat készítettetek! T;nyleg annyira más mindenik!
bemka, köszi, próbálkozom ;)

BorsheCraft írta...

Ünnepi hangulatban voltak a nyulak, azért rendeződtek szépen piros-fehér-zöld sorba. Már amennyire piros-fehér-zöldek tudtak lenni. : ))
Remek ötlet volt az online tanfolyam! : D

Névtelen írta...

Nahat, nahat. Szivmelengeto erzes itt latni a nyulaimat es az is olyan jol esik hogy valahol minden nyuszigazda buszke a sajat nyulaira es ez kozos mindannyiunkban.
Koszi a lehetoseget, Moni.
Uzonka

LARION írta...

Nagyon bájos kis lények.... :)))

Euphoria írta...

Lovely easter bunnies!

Móni írta...

Köszönöm, mindenkinek! Főként Nektek, akik elküldtétek a nyuszkóitokat, és bemutathattam őket! Online tanfolyamra éppen nem gondoltam, de mindenképpen örülnék, ha résztvennétek egy pár további Közös Terv megvalósításában. Ha valakinek van valami spéci kívánsága a következő projektre, örömmel veszem. Ha nem... mit szólnátok a mobiltokhoz?
Thanks, Euphoria! These rabbits were made by my wonderful readers!

KisMesterek írta...

Benne vagyok, bár éppen most készítettem egyet. (Elefántbőr még mindig nem megy, fenn van a blogon.)
Nekem tetszene valami olyan, amiben sodorni kellene egy szárat, akasztót például, nekem az soha nem áll szépen össze. Karkötő?

Bogyó írta...

Hurrá!!!
Valamelyik nap jutott eszemben, hogy egy telefontokot kellene nemezelnem.:)Gondolatolvasó is vagy?

Köszönöm a találó megjegyzésedet a nyuszimhoz. Nekem nem jutott volna eszemben.

Zita

Móni írta...

Jó, jó, Krisztallitnak is kitalálok valamit, hát persze, és akkor lesz telefontok is. Gondolatolvasó éppen nem vagyok, most nem, de hamarosan kiderül, miért éppen a telefontokot írtam. Ó, borzasztó titokzatos vagyok mostanában :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails