HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. január 30., szombat

Táskaborítás

BorSHEka kért meg, borítsam ki a táskámat... nem, nem mondok nemet, de azért egy icipicit izgulok, mert eléggé rég pakoltam már ki belőle. Legutóbb 2 és fél pár Nórazokni is volt benne... Ha picit előbb ér a kérés, még egy hajvasaló is itt lett volna, de azt már visszaadtam a barátnőmnek.
Na lássuk:


- autókulcs
-1 darab piros bőr, a nemeztanárnőmtől kaptam még karácsony előtt, majd rávarrom valamire,meglátjátok
-12 darabos hajcsat, bontatlan állapotban, egyszer jó ötletnek tűnt megvenni, azóta itt van
-fordítói pecsét (jaja, néha fordítok)
-pénztárca (ebben tartom az irataimat is, tudom, nem igazán jó ötlet)
-lakáskulcs, egérkés kulcstartón, sajna, az egyik fülét elhagytam
-a férjem kulcsai (reggel elkértem a fél kulccsomót)
-kesztyű (nahát, nem is tudtam, hol lehet)
-dezodor
-telefon
-1 db szemtapasz (Nóralányom szemére jár)
-1db szemfesték, lila-szürke színösszeállításban, ezt is karácsony körül használtam
-1 pendrive, szintén csak itt maradt
-ohó, egy Nórazokni azért csak van itt
Belső zseb:
-1 db horgolótű
-kb. 1 méter bordó cérna
-aprópénz
-1 névjegykártya

Ja, és a táskám. Van több is, nekem is, de jó ideje csak ezt használom, mert minden belefér és szép piros.
Én a Jandó, Cirmocska és Treboretta táskájára lennék kíváncsi.

3 megjegyzés:

t®eb♥®etta írta...

Éltem a lehetöséggel,és megmutattam .....
köszi,hogy gondoltál rám:D
pussssz

Jandó írta...

Köszi, hogy gondoltál rám. Igyekszem megmutatni én is a táskám, csak valami jó képet kell csinálnom róla. :) Ó, a horgolótű azt jelenti, hogy szeretsz horgolni? Én most tanulom, de nagyon tetszik.

Móni írta...

Köszönöm én is nektek!
Jandó, nem horgoltam a tűvel, hanem a babahajakat húztam be vele. Talán egyszer én is fogok horgolni, mindenesetre nagyon tetszenek a ti munkáitok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails