HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. november 15., vasárnap

Boszorkánykalap reloaded

Pár napja lett elérhető a blogom, és máris nagyon sok visszajelzést kaptam tőletek, köszönöm szépen!
Egy kedves ismerősöm levelében megjegyezte, hogy nagyon megtetszett Nóra boszorkánykalapja, akár ő is elfogadna egy hasonlót. Nekem is megtetszett az ötlet, készítettem is egy felnőtt méretű boszikalapot. Érdekessége, hogy a kúpos kialakítás miatt eddig mindenkinek, aki felpróbálta, megfelelt a méret.
Fehér gyapjúból készítettem, utólag festettem - természetesen, lilára. Mert a boszorkánykalap lila, és csigakunkor van a tetején.
Egyébként nagyon meleg, kellemesen árnyékolja a szemet, csak a magasságbeli növekedést kell megszokni.

6 megjegyzés:

Jutka írta...

Szupeeer, na látod rádtaláltam, gratula..pusszancs :)

Ottis írta...

Nagyon teccik ez a kalap!

Móni írta...

Eladó :). Majd, ha nagy leszek, készítek utcai kalapokat is. Vagy ez az? Vagy nem? :D

Ottis írta...

Lehet nagyon néznének az emberek ha ebben járnék az utcán :-) Vagy ki tudja :-)

Ruki írta...

Nagyon jó lett! És igazi Móni-lila. Grt!Ruki

Móni írta...

Köszi. Ilyen lett :D.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails